زلالی دل

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

زلالی دل

Yahoo Status by RoozGozar.com

زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را می بینند،

 

بر می دارند و نشانه می روند درست به سمت خودت!!!

 

این است رسم دنیای امروز ما !...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر افتخارت دل شکستن است

به عزیزانت بگو اسپند برایت دود کنند

این بار افتخار که نه

حماسه آفریدی ...

 

 

زخم هایم به طعنه میگویند:

 دوستانت چقدر با نمک اند!

 

 

 

یک خاطره...........


یک یادگار............

 

خاکستری تو دست باد

 

تلخه ولی حقیقته اونی که رفته نمیاد..............



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:57---29 بهمن 1392
سلام گندم جون در -سرمین -کوروش کبیر راه میروی...پایت را برروی آب مقدس بلند میکنی... قلب مرا زیر پایت له میکنی...

چه جوابی برای گوروش کبیر داری...در بزگترین دادگاه بی عدالتی مرا محکم میکنی ...بیا بیلیط تو آماده است...همراه

با چمدان روزنامه--- بگیر برو ...هان کی برات گفتم بیلیط می گیرم ... کی برات گفتم جارو به دستت نخواهم داد ... تو با دستهایت خانه مان را از هوس پاک کنی!



سارا
ساعت21:05---28 بهمن 1392
استاد بزگوارم مهدی اکبری از تو درسهای گیرفتم زمانی دو راه مانم استفاده میکنم اگر جانم را فدار تو کنم کم دادم من به آرزوم رسیدم ببخش استاد عالی قدرمهدی اکبری مجبوربودم شما هم به آرزو خود رسیدید

سارا
ساعت20:55---28 بهمن 1392
استاد بزگوارم مهدی اکبری از تو درسهای گیرفتم زمانی دو راه مانم استفاده میکنم اگر جانم را فدار تو کنم کم دادم من به آرزوم رسیدم ببخش استاد عالی قدر مجبوربودم شما هم به آرزو خود رسید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:عکس زیبای عاشقانه, متن زیبای عاشقانه, عاشقانه زیبا, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس غمگین-, ] [ 5:26 بعد از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]